majkela

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

2011-01-24

Av Mikaela - 24 januari 2011 16:33

  Gick upp kvart över sju imorse för att skjutsa Robin till skolan. Varje gång jag gör det så tänker jag "aldrig mer". Men när man väl är hemma sen igen så är det faktiskt skönt. Man har hela sin lediga dag på sig att göra något.

Så efter att ha skjutsat Robin så åkte jag hem och fixa mig, tog en frukost på donken. Och  åkte hem till Charlotta för att börja planera årets fotbollsskola.

 

Halv tolv skulle jag träffa Sanna på stan för lite lunch.

Blev senare för att en lampa i bilen börja lysa, så var bara att svänga förbi verkstaden på vägen ner till stan. Men blev inte så sent iallefall, var nere på stan vid kvart i tolv. Tog en lunch på grekiska kolgrillsbaren. Jag åt fetaost fylld kycklingfilé med ris och Sanna åt gyros och pommes!


Gick sen vidare för att kolla ut glasögon till mig. Lånade hem fyra par som jag gillade, fast favoriterna fick jag inte ta med hem så stod inne hos optikern och tog kort på mig själv, haha! Kommer bilder här nedan - Säg vad ni tycker!


       

 
 
ulrica

ulrica

24 januari 2011 19:17

jag tycker dem på första bilden. super snygga! :-)

http://ullann.bloggplatsen.se

Mikaela

25 januari 2011 20:33

Ja, jag älskar dem!

 
ulrica

ulrica

26 januari 2011 00:07

dem är super snygga! har du valt än också då? eller inte klar än? nyfiken på vilka de blev :D

http://ullann.bloggplatsen.se

Mikaela

26 januari 2011 10:24

Nej, jag har inte valt några. Ska ner till stan idag och lämna tillbaka alla prov glasögon iaf. Ska ner sen på lördag igen för att bestämma mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 mars 2011 19:58

Sorrry! Har glömt att uppdatera bloggen. Är helt inne på vad som händer på City Gross här i Uppsala. Måste tillägga att alla är helt underbara! Och delar med sig av allt. Jag är så tacksam över det.  Och önskar att allt fler kan vara så! Extra plus...

Av Mikaela - 6 mars 2011 10:59


Igår gick jag och la mig klockan tio. Och gissa vem som skickar ett sms och frågar om jag kan hämta honom då? Jo, Robin såklart :) Men det är klart man hämtar honom. Vet att han skulle gjort samma sak emot mig så.... Och tro det eller ej så vaknade...

Av Mikaela - 5 mars 2011 21:08


Som sagt.... Man kan inte annat än älska min morfar. Efter några whisky så kom det en himla massa kommentarer angående melodifestivalen. Bland annat så säger någon på tvn "jag älskar livet". Då hör man morfar "VEM FAN GÖR INTE DET?!?!" Hahaha! Måste ...

Av Mikaela - 5 mars 2011 14:02


Då är jag hemma och mellan landar ett tag. Har vart och kollat på fotboll. Romfartuna förlorade. Vet inte med hur mycket. Men typ.... Tre eller fyra noll. "Höjdpunkterna" i matchen var: - När domaren gav gult kort till en spelare och kortet blåse...

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:58


   129:- STADIUM Ska nog åka och köpa den här kepsen på hälla shopping innan fotbollen. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards