majkela

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

2011-03-01

Av Mikaela - 1 mars 2011 16:29

Efter 3 år på IKEA så slutade jag idag. Jag lämnar det med blandade känslor. Men framför allt så tar jag med mig en himla massa saker i bagaget och det är tack vare alla underbara ikeaner :)


Dagen började med att klockan ringde klockan sju imorse för att jag skulle hinna med allting. Klockan åtta var jag hemma hos farmor och hämta 3 stycken morotskakor - bästa farmor! Åkte sen och tanka bilen. Kan tillägga att jag är väääärdelös på att tanka min bil, man ska typ låsa upp tanklocket med nyckeln och det går inte. Jag står minst 10 minuter varje gång och försöker. Haha! Sen åkte jag till jobbet, eller ja... Mitt förra jobb :) Haha! Åt frukost och sen blev det entrévärd och kassa för hela slanten!


När klockan var tre så samlades vi på kundrelation och åt morotskaka och kramades hej då. No tears :) Men kan vara för att Lisa har stone face och ska vara så hård som bara hon kan vara, Haha! You know what i meaning.


Nu är jag hemma. Robin spelar tv spel och jag lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli halv sju. Då ska jag hämta Amanda på haga och sen åka hem till Madde på stan för filmkväll och sushi för deras del. Själv så kör jag på ett safe card - spicy!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 mars 2011 19:58

Sorrry! Har glömt att uppdatera bloggen. Är helt inne på vad som händer på City Gross här i Uppsala. Måste tillägga att alla är helt underbara! Och delar med sig av allt. Jag är så tacksam över det.  Och önskar att allt fler kan vara så! Extra plus...

Av Mikaela - 6 mars 2011 10:59


Igår gick jag och la mig klockan tio. Och gissa vem som skickar ett sms och frågar om jag kan hämta honom då? Jo, Robin såklart :) Men det är klart man hämtar honom. Vet att han skulle gjort samma sak emot mig så.... Och tro det eller ej så vaknade...

Av Mikaela - 5 mars 2011 21:08


Som sagt.... Man kan inte annat än älska min morfar. Efter några whisky så kom det en himla massa kommentarer angående melodifestivalen. Bland annat så säger någon på tvn "jag älskar livet". Då hör man morfar "VEM FAN GÖR INTE DET?!?!" Hahaha! Måste ...

Av Mikaela - 5 mars 2011 14:02


Då är jag hemma och mellan landar ett tag. Har vart och kollat på fotboll. Romfartuna förlorade. Vet inte med hur mycket. Men typ.... Tre eller fyra noll. "Höjdpunkterna" i matchen var: - När domaren gav gult kort till en spelare och kortet blåse...

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:58


   129:- STADIUM Ska nog åka och köpa den här kepsen på hälla shopping innan fotbollen. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards