majkela

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

2011-03-06

Av Mikaela - 6 mars 2011 10:59

Igår gick jag och la mig klockan tio. Och gissa vem som skickar ett sms och frågar om jag kan hämta honom då? Jo, Robin såklart :) Men det är klart man hämtar honom. Vet att han skulle gjort samma sak emot mig så....

Och tro det eller ej så vaknade han sju imorse. Tippar på att det är solen som tittar in mellan persiennerna ( stavning?!!? )


Skjutsade honom nyss till Råby där hans bil står. Han skulle köpa med sig mat hem också. Happy me! Hade iofs planerat att äta mannagrynsgröt och äppelmos idag, men jag får vänta tills på lördag. För imorgonbitti åker jag till Uppsala måndag-fredag. Måste väl erkänna att det är liiiiite jobbigt att lämna Robin. Men jag har gjort det förr, så jag klarar mig. Han med. Det är bra med egen tid. Så man kan sakna varandra.


Btw. Jag håller på och tvättar och packar. Och det går sådär måste jag säga. Jag hatar att packa. Jag packar ner så mycket onödigt, och sen glömmer jag alltid viktiga saker såsom tandkräm eller liknande.


Nu ska jag kolla på vasaloppet och bara vara med min älskade R som kommer hem när som helst :)


  

JAG ÄLSKAR DIG!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 8 mars 2011 19:58

Sorrry! Har glömt att uppdatera bloggen. Är helt inne på vad som händer på City Gross här i Uppsala. Måste tillägga att alla är helt underbara! Och delar med sig av allt. Jag är så tacksam över det.  Och önskar att allt fler kan vara så! Extra plus...

Av Mikaela - 5 mars 2011 21:08


Som sagt.... Man kan inte annat än älska min morfar. Efter några whisky så kom det en himla massa kommentarer angående melodifestivalen. Bland annat så säger någon på tvn "jag älskar livet". Då hör man morfar "VEM FAN GÖR INTE DET?!?!" Hahaha! Måste ...

Av Mikaela - 5 mars 2011 14:02


Då är jag hemma och mellan landar ett tag. Har vart och kollat på fotboll. Romfartuna förlorade. Vet inte med hur mycket. Men typ.... Tre eller fyra noll. "Höjdpunkterna" i matchen var: - När domaren gav gult kort till en spelare och kortet blåse...

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:58


   129:- STADIUM Ska nog åka och köpa den här kepsen på hälla shopping innan fotbollen. ...

Av Mikaela - 5 mars 2011 09:48

Uppe med tuppen, idag igen! Robin skulle iväg och spela någon fotbollscup med sina kompisar. Riktigt avendsjuk är jag! Scary. Robin kom hem nu. Han hade glömt sina shorts. Haha! Typiskt honom.   Jag skrev ju igår att vi skulle till pitchers och...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards