majkela

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Mikaela - 22 januari 2011 22:28

Har precis kommit hem ifrån pappa. Åkte dit efter jobbet och åt kina mat och kolla på fångarna på fortet tillsammans med pappa, bror och syster.

Idag på jobbet så började jag jobba på byten & återköp 12-16, var rätt lugnt förutom en insident. Gick sen till kassan och bytte Lisa på rast. Och där var det upp och ner hela tiden. Ena stunden behövde vi öppna alla kassor och andra stunden fanns det inga kunder alls. Men det är en utmaning i sig!

 

Som jag lovade er tidigare så skulle jag lägga upp bilder ifrån gårdagen.

Tyvärr så har jag bara några urdåliga bilder ifrån min mobil. Men väntar på att Haddad ska lägga upp de andra bilderna på fb så att jag kan ta dem.

 

Carolin & Madde

 

   

Johan & Maria

 

   

Emma & Lisa

 

   

Syster Sara & jag med pappas glasögon på  

Av Mikaela - 22 januari 2011 10:52

Snark.... Har faktiskt ingen lust alls att gå upp just nu. Vill bara ligga kvar i sängen och mysa ner mig tillsammans med Robin :) Har precis ätit frukost ( Lingongrova med ost och tomat ) Min favorit!

 

Igår jobbade jag 09:20-20:10. Drog sen hem och fixa mig på 30 min för sen kom Lisa och hämta mig. Var bara att slänga sig in i bilen och åka ner till dem andra på Å, trodde vi. Som vanligt så är ALLA sena ifrån IKEA. Så jag och Lisa satt och spana in killar åt henne, haha! Vid 10 tiden kom resten. Även min snygga boy kom och pussa lite på mig :) Sen vid halv två slutar min kväll tack vare Robins idiot till ex. Så var bara att slänga sig in i en taxi hem och prata, mysa, sova.

 

Bilder ifrån gårdagen kommer sen ikväll, slänger upp en bild på mig och Robin så länge - Bara för att jag älskar honom så sjukt mycket!

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards