majkela

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Mikaela - 20 januari 2011 19:40

Imorse mötte jag Ulrica på oxbacken centrum. Tanken var att vi skulle baka mina favorit kakor som mamma brukar göra till oss. Men eftersom att köket ser ut som hej kom och hjälp mig just nu så köpte vi choklad muffins och gick hem hit. Hon hjälpte mig med att komma igång med den här bloggen. Tack sis!


Sen vid ett tiden gick vi ner på stan. Skulle hämta ut p-piller på apoteket men de var slut. Hur fan går det till?! Så var bara att gå vidare till barnmorskan och be henne skriva ut andra p-piller. Sen klockan tre hade jag tid på harmoniq för nagel refill. Ulrica satt med på ett hörn för att det var hennes kompis Nathalie som fixade dem på mig.

Inte helt fel att betala halva priset för att få naglarna fixade hos en prakikant!


Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Robin är hemma hos Bergfeldt och spelar ( Gissar jag på! ) Ska lyxa till det med glass och varma hallon i min ensamhet.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards