majkela

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Mikaela - 11 februari 2011 22:44

Ändrade planer för kvällen. Gick hem tidigare ifrån jobbet med tanke på att vi knappt hade några kunder för att det är snö storm ute. Gick in på hälla shopping efter det för att leta efter ett "safe card" tills imorgon när vi ska ut med jobbet. Men jag hittade verkligen ingenting :/ Eller ja, en klänning. Men den skulle jag använda en gång och aldrig mer. Vet hur jag är!

Så får se, kanske blir långklänning imorgon iaf :)


Efter jobbet åkte jag hem till Anton och Saras mamma, Eva.

Vi åt lasagne och kollade på lets dance. Mys!


Ska lägga mig när som helst, jobbar 12-16 imorgon.

Kort pass och förhoppningsvis lugnt på byten :)

Av Mikaela - 11 februari 2011 10:36

Godmorgon i snö kaoset!

Ställde klockan på halv tio bara för att jag hade tänkt åka till hälla och kolla efter nå kläder tills imorgon. Men när jag kollade ut så insåg jag snabbt att jag inte tänkte åka till hälla för att leta kläder. Nu sitter jag och äter havregryns gröt med mjölk och jordgubbssylt :) Till lunch blir det laxfilé och sallad.


Börjar jobba 11:55 så om 20 minuter tänkte jag gå ut och börja skotta fram bilen. Wish me good luck!


Ikväll ska Robin ut med killarna, så jag ska ringa och fråga min syster Sara om hon vill komma över och kolla på lets dance med mig :) Och äta grönsaker med dipp, som jag lääängtar tills ikväll!


Imorgon är det bowling med IKEA som gäller,citerar Filip "All in!"

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards