majkela

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Mikaela - 2 februari 2011 19:20

  

Klicka precis hem klänningen ovanför :) Den är ifrån HM, 199:- plus frakt på 40 kronor. Värdelöst när man är fattig och vill köpa såååå mycket annat!


Idag har jag tvättat och diskat. Efter det åkte jag hem till farmor och farfar och fika. Skorpor och kaffe is the shit! Hämtade sen upp syster Ulrica och hennes kompis Sara. Vi åkte till Erikslund. Jag handlade mat på ICA Maxi och svettband till mig och Robin ifrån team sportia. Skjutsade sen ner Sara på stan. Hem till mamma och tog en kopp kaffe tillsammans med dem. Och nu har vi precis ätit tomatsoppa och pannkakor :) Proppmätt!


Kom ihåg att kolla fortsättningen på uppdrag granskning ikväll!

Av Mikaela - 2 februari 2011 10:25

Jag är riktigt förbannad. Kolla bilden nedan.


     


Jag är nästan säker på att det är våran idiot till granne som försöker hacka sig in på våran dator. Han har nämligen lånat våran dator när han var ny inflyttad för att betala räkningar. Jo tjena hejsan att han gjorde det. IDIOT! Han har hackat vår dator. Vad ska man göra?!??!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards